Zahradní trampolíny

Venkovní i vnitřní trampolíny - pro Vaše zdraví a zábavu.

Skákání na trampolíně je zdravé především pro Vaše tělo - zlepšuje krevní oběh a fyzičku a zároveň je to velká zábava pro děti i dospělé.

Skákání na trampolíně je jedním z nejlepších způsobů, jak rozproudit lymfu ve vašem těle. Opakující se pohyby nahoru a dolů výrazně podporují stlačování krevního a lymfatického řečiště a napomáhají tak k odplavování toxinů a odpadních produktů z buněk našeho organismu. Toto má na náš organismus plno blahodárných účinků.

  • Skákání napomáhá uvolnění.
  • Zvyšuje imunitu.
  • Zlepšuje cirkulaci.
  • Posiluje srdce a plíce.
  • Dodává energii.
  • Pomáhá snižovat hladinu cholesterolu a optimalizovat tělesnou váhu.
  • Bojuje proti postrachu žen - celulitidě
  • Revitalizuje náš organismus.
  • Navozuje veselou náladu.

Pokud však trpíte nějakým z následujících onemocnění, měli byste se poradit před zakoupením trampolíny s vaším lékařem: onemocnění srdce, kloubů, kostí, žil , odchlípení sítnice či jiné závažné chronické onemocnění. Nikdy necvičte při akutním onemocnění a infekci.

Pokud budete cvičit pravidelně, dostaví se u vás proces očišťování, který se může projevit jako bolest hlavy, výtok, vyrážka, průjem či vodnatá sekrece z nosu. K minimalizaci těchto průvodních účinků, zvyšte svůj denní příjem tekutin (zejména čisté vody bez bublin).

Nikdy necvičte v klouzavé obuvi, ponožkách či punčochách. Vhodné je cvičit na boso. Na trampolíně můžete běhat, skákat snožmo, ze strany na stranu, zdvihat kolena střídavě do výšky, twistovat,...

Začínat a končit cvičení je doporučováno v rytmu chůze. Alespoň pět minut, aby jste se na začátku rozehřáli a na konci zklidnili.

Existuje 27 produktů.

Zobrazení 1-12 z 27 položek

Aktivní filtry